sunshine
Disclaimer

tell about FAQ'S or your about urs blog
This skin is best viewed in Google Chrome . Hehe :P

Photobucket
Profile

zana for short name :) full name ? NUR FARZANA ZAHIDAH 14 , smk sultan sulaiman , terengganu i'm not single , i'm already taken by AMIR HAZIQ no one can replace him . ILOVEYOU :D do follow , do TALK :)

Tag Board


ShoutMix chat widget



Photobucket
MY SuperPAPA
his name is AMIR HAZIQ BIN MOKHTAR :D couple with him 15.10.2011 , 12.44 pm cool , sporting , romantic n happy boy :) iloveyousomuch ! 27.2.1997 , his birthday papa :) u such a great person n you are my oxygen in my life :')
Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend zana aneyz aina ariffen Farah




Gratisan Musik


Credit Sections

Layout :Illuminating
Edited : Wanie
Background and header : Una
Images : Wehearts


Friday, September 16, 2011 | 11:07 PM | 0 comments
lihat dengar aku di sini
akan setia selalu denganmu
dan bila kau kangen, panggillah aku
dan bila kau butuh, rayulah aku


kau 'kan tahu semua ku lakukan
semua dengan tulus hanya untukmu
jangan pernah kau ragukan aku
kau sisihkan aku karna ku kan selalu di sisimu

canda tawa kan ku berikan
agar kamu selalu tersenyum
dan bila kau kangen, panggillah aku
dan bila kau butuh, rayulah aku

jangan pernah tinggalkan ak
u

OLD | NEW